fredag 4 mars 2011

Mode bloggar

Gud vad jag blir trött på alla mode bloggar som egentligen inte är några mode bloggar. Är bara en massa tonåringar som tar halvnakna bilder på sig själv och inbillar sig att dem kan något om mode. Inte för att jag kan, men jag låtsas i alla fall inte kunna. Känns som om dem säljer sig själva med alla halvnakna bilder och prat om sex.

Vill man bara få besökare så att man provocerar och lägger ut skit för att få fler besökare? Bryr man sig inte om att folk tycker man är patetisk och inte tar en på allvar? Hellre inga besökare alls och jag kan stå för det jag skriver än att skämma ut mig totalt.

Sökte runt på en del bloggar nu på morgonen och kom in på en där man skulle rösta om vilken penis som var snyggast! Alltså allvar!!

Nu är det ju så att jag behöver ju inte läsa dessa bloggar och det gör jag inte i heller men ibland hamnar man där genom olika listor m m och dem hamnar ju högt upp på listorna för det är ju en hel del killar som sitter och besöker dem här sidorna för att få se sexuella bilder där tjejer hånglar med varandra. Dem kunde åtminstone haft en varningsskylt så jag slapp se det!!

Från en äcklad Robin

1 kommentar: