fredag 11 mars 2011

Fortfarande sjuk

Här händer det ju inte mycket precis. Är fortfarande sjuk men mår lite bättre idag faktiskt. Har haft feber, halsont, hosta och emellanåt svårt att andas. Har varit helt slut i kroppen så jag har knappt orkat med någonting, har bara tagit det lugnt och vilat.

Men idag ska jag i alla fall försöka få gjort lite småsaker. Har lite pappersarbete som jag behöver ha gjort så det ska jag nog orka med i alla fall. I eftermiddag måste jag gå med Channell till optikern i och med att Magnus är bortrest. Han har varit på kurs i Göteborg och åkte i tisdags. Men vi ska ju bara åka till Ystad så det ska nog gå bra.

Ska försöka fixa lite med vår shop lite i helgen och sedan ska vi även röja i badrummet för nu är det inte långt kvar till vi ska få det vidgjort. Ska bli så skönt med ett fräscht härligt badrum. Måste ju fixa kakel och klinkers oxå. Det hade jag nästan glömt bort!

HÄR är ett tidigare inlägg jag gjort med bilder på hur huset såg ut innan renovering. Bilder kommer efterhand som rummen blir helt klara.

Vi vill att badrummet ska påminna om badrum från 40-talet så mycket som möjligt då huset är byggt då.

Här är en bild på ett badrum från den tiden för att ni ska få någon aning om vad jag pratar om. Bilden har jag lånat från gård och torp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar